
En el marc del Healing Arts Barcelona 2025, la Fundació Iluro obre les portes de la Casa Coll i Regàs per presentar Art i Cura, un programa pioner que utilitza l’art com a eina per millorar el benestar emocional de les persones cuidadores: aquelles que tenen cura d’un familiar en situació de dependència i que sovint es troben soles o invisibilitzades.
Els participants podran conèixer de primera mà com es desenvolupa una sessió d’Art i Cura i escoltar les seves impulsores, que explicaran la metodologia, l’experiència i els resultats d’aquesta iniciativa.
Dia: 21 d’octubre de 2025
Hora: 10 h – 11: 30 h
Lloc: Casa Coll i Regàs
Es poden inscriure un màxim de 10 persones que seran rebudes per les impulsores del projecte, mentre es du a terme l’activitat però sense interferir-la.
Dades de contacte
Tel. 93 790 84 74
articura@fundacioiluro.cat
La Riera 96, 2n – 08301 Mataró (Barcelona)
